بلاول بھٹو نے حکومت کو سیاسی بحران سے نکلنے کیلئے 2 تجاویز پیش کردیں

کراچی: پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے حکومت کو موجودہ سیاسی بحران سے نکلنے کے لئے 2 تجاویز پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ احتساب کے بغیر حکومت نہیں چل سکتی۔
کراچی میں شیو مندر آمد کے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے بلاول بھٹو زرداری نے حکومت کو موجودہ سیاسی صورتحال سے نکلنے کے لئے 2 تجاویز پیش کیں جس میں ان کا کہنا تھا کہ حکومت پیپلزپارٹی کے 4 مطالبات تسلیم کر لے یا جی ٹی روڈ پر جو ہورہا ہے اسے ہونے دے اور میڈیا، کیمرے اور ٹی وی بند کردے ۔ ان کا کہنا تھا کہ جمہوریت صرف پارلیمنٹ کے لئے نہیں یہ ہماری اقتصادی صورتحال کے لئے بھی ہے، ہم نے عدلیہ اور جمہوریت کو مضبوط کرنا ہے لیکن نواز شریف امیرالمومنین بننا چاہتے تھے اور ان جیسے اسٹیٹس کو کے حکمرانوں نے پاکستان کو بدنام کیا جب کہ نواز شریف پاناما شریف ہیں۔
چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ پاکستان کو چلنے نہ دینا بھارتی منصوبہ ہے، نریندر مودی ہمارے فوجیوں اور شہریوں کو مار رہا ہے لیکن کوئی چوں بھی نہیں کرتا جب کہ امریکا میں الیکشن لڑنے والا بھی مودی کے الفاظ بولتا ہے۔ انہوں نے حکومت کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ آپ اچھے طالبان سے مذاکرات کر رہے ہیں تو آپ کس کے وزیراعظم ہیں، ہم سڑکوں پر اور پارلیمنٹ میں بھی لڑیں گے مگر دہشت گردوں کو کامیاب نہیں ہونے دیں گے۔
اس سے قبل بلاول بھٹو زرداری شیو مندر پہنچے تو پوجا پاٹ کے لئے آنے والے عام افراد کو مندر سے باہر نکال دیا گیا جس کے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ پاکستان میں مسلمانوں کےساتھ اقلیتوں کو بھی عبادت کی مکمل آزادی ہے، کوئٹہ واقعے پرہندو برادری نے دیوالی کا تہوار سادگی سے منانے کا اعلان کیا، ہم سب مل کر دہشت گردی کا مقابلہ کرسکتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ سندھ میں جس طرح مل کر کام کیا جارہا ہے دیگر حکومتیں اس طرح کام نہیں کررہیں۔

Source: Express News

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s